Umaizo - Japans Sushi & Grill Restaurant Restaurant in Uden

Eigenaar niet geregistreerd
Recensies
#28 Van 116 in Uden
9.0
448 Beoordeling
Sfeer
9.0/10
Voedsel
9.0/10
Interieur
9.0/10
Prijzen
9.0/10
Dienst
9.0/10
Meer details
Prijs & Keuken
$$ Japanse , Sushi, Asian, Grill, Zeevruchten
Restauranttype
Restaurant
Dieet restricties
Vegetarian Friendly
Over
Museum voor Religieuze Kunst is a great attraction for tourists who come to eat at this restaurant after long walks. Ignore other places, discover the Japanese menu at Umaizo. Most guests recommend trying perfectly cooked nigiri and tasty pork. The cool staff demonstrates a high level of quality at this place. Fine service is something guests appreciate here. The enjoyable ambiance adds a comfortable feel to a guests' stay at this spot. As for the Google rating, this restaurant received 4.5.
Recensies
448 recensies
Beoordeling
Sorteren
Datum
Datum vanaf - Datum tot
Food: 4 Service: 4 Atmosphere: 4
Food: 5 Service: 5 Atmosphere: 5
avatar
Sabina Gooren
Bron: google
10
5 days ago
Food: 5 Service: 5 Atmosphere: 4
Jammer dat je maar 2 uur mag eten incl. dessert. Als je met meerdere personen bent is dat erg kort, omdat je tussen de rondes ook even rustig met elkaar wil praten. Op onze vraag of het wel wat langer kon als we extra betaalden, was het antwoord nee. Dus geen Umaizo meer voor ons Service Dine in Price per person €30–40 Food: 5 Service: 2 Atmosphere: 5
Bij binnenkomst stond een lange wachtrij. Een gastvrouw of man was nergens te verkennen. Toen we eenmaal aan de beurt waren liepen we het restaurant door op zoek naar een lege tafel, je zou denken dat er een plekje voor je is gereserveerd maar niets bleek minder waar. Na een tafel te hebben uitgezocht moest deze nog worden schoongemaakt. De etensresten werden op de grond gegooid een het servies meegenomen, er kwam nieuw bestek maar naar de sojasaus moesten we zelf vragen. We konden de tablet die er lag gebuiken werd gezegd. Hier bleek nog een bestelling op te staan dus dat hebben we maar even niet gedaan. Niet veel later bleek waarom.... de mensen van ons tafeltje kwamen namelijk terug van een sigaretje roken. Zij kregen een ander tafeltje aangewezen. Toen maar even gemeld dat onze tablet niet bruikbaar was. Die ging terug naar deze mensen en omdat de tablets op waren kregen we een papiertje en een pen met de mededeling daar onze bestelling op te schrijven. Eenmaal klaar werd er toch ineens een tablet getoverd en konden we de bestelling opnieuw plaatsen. We bestelden een aantal sushis en na een zeer rommelige start kon onze date night beginnen. Overal om ons heen werden links en rechts de bordjes uitgedeeld. Wij ontvingen enkel ons drankje. Na een tijdje probeerde we onze 2e bestelling alvast te plaatsen, wellicht was de eerste verkeerd uitgeserveerd of vergeten want achter ons op een leeg tafeltje werden twee bordjes geplaatst waar overigens niemand zat en na 2 seconden door een ander personeelslid weer vrolijk opgehaald. Ah... daar kwam een bakje rijst, dan zal nu ook de rest zo wel komen. Na ruim een uur (het duurt betaalde valentijnsdiner was 2 uur) hadden we enkel een drankje en ëen bakje rijst ontvangen en besloten we niet nog een uur te willen wachten en te hopen dat er toch nog 1 gerechtje werd uitgeserveerd. In totaal mag je 8 rondes bestellen maar in dit tempo halen we de 1e ronde nog niet eens. We riepen de assistent manager erbij die door anderen erop werd gewezen dat wij al een tijdje om zijn aandacht vroegen en gaven aan onze bestelling te willen annuleren om de hierboven genoemde redenen. Zijn 1e reactie was: dat kan niet. Uhm hoezo dat kan niet? Hij vroeg welke gerechten we hadden besteld en gaf aan dat ze achter liepen met de sushi en dat andere mensen ook moesten wachten. Laat ik vooropstellen dat we het echt niet erg vinden om te wachten. Het restaurant zat bomvol en er stond nog steeds een rij bij de ingang, maar deze avond hadden deze mensen het heel slecht georganiseerd. Het was een grote ongestructureerde bende. Toen we aangaven echt niet langer te willen wachten en wij gingen vertrekken kregen we met een vreemde blik van de meneer met de opmerking: meen je dat nou? Ja meneer dat menen wij en we komen hier nooit meer terug!!! Verontwaardigd mochten mochten we onze half benutte drankjes nog afrekenen en het bakje rijst was voor zijn rekening. Waren we met een grote groep geweest met een grote bestelling was het een ander verhaal maar we waren maar met 2 personen en bestelde de meest gangbare gerechten. Met een zeer ontevreden gevoel zijn we de zaak uitgelopen en de reactie van de assistent manger was allesbehalve professioneel. Hij heeft onze klacht niet eens serieus genomen waardoor we een nog vervelender nasmaak kregen. Nogmaals voor ons nooit meer. Onze valentijns avond is verpest! Service Dine in Meal type Dinner Service: 1 Atmosphere: 1
avatar
Mo Ali
Bron: google
10
3 weeks ago
Top avond gehad lang niet zo goed gegeten. Ook nog eens een mooie zaak Service Dine in Price per person €30–40 Food: 5 Service: 5 Atmosphere: 5
Ik ben hier laatst uiteten geweest met een grote groep, was geen probleem en het eten was top 😊 een hele leuke avond gehad. Service Dine in Meal type Dinner Food: 5 Service: 5 Atmosphere: 5
Correct people, nice food, well working automation system Food: 4 Service: 3 Atmosphere: 3
Вкусно но очень дорого Service Take out Meal type Dinner Price per person €20–30 Food: 4 Service: 3 Atmosphere: 5
avatar
e foxy666
Bron: google
10
A month ago
Service Dine in Food: 5 Service: 5 Atmosphere: 4
become-owner-bg
Hoort dit bij jou?