Pizzeria Bella Pizzeria in Lopik

Eigenaar niet geregistreerd
Recensies
#7 Van 11 in Lopik
5
10 Beoordeling
Sfeer
5/10
Voedsel
5/10
Interieur
5/10
Prijzen
5/10
Dienst
5/10
Meer details
Prijs & Keuken
$ Pizzeria
Restauranttype
Pizzeria
Over
Guests don't highly appreciate pizza at this restaurant. A number of reviewers point out that the service is good. But many people who use Google didn't give Pizzeria Bella a high rating.
Recensies
10 recensies
Beoordeling
Sorteren
Datum
Datum vanaf - Datum tot
avatar
Een random kip
Bron: google
2
4 months ago
Vorig jaar bestelling geplaatst is nogsteeds niet binnen met een gemiddelde levertijd van 45 jaar ipv 45 minuten Dus als je bang bent dat er een hongersnood volgend jaar komt kan je nu al vast bestellen
avatar
Ilona Ribbens
Bron: google
10
4 months ago
Besteld vanuit ijsselstein, bezorger kwam nog voor de afgesproken tijd. Voor ons prima. Eten was nog super heet en erg lekker. Zeer ruime porties. Lekker hoor!! Zeker voor herhaling vatbaar Service Delivery Meal type Dinner Price per person €10–20 Food: 5 Service: 5
avatar
Ruben Blaas
Bron: google
6
4 months ago
prima pasta en pizzas...maar bezorgkosten 3 nog wat voor nog geen min rijden wel belachelijk duur...daarom ook geen fooi meer!!helaas voor de bezorgers... Food: 4 Service: 2 Atmosphere: 2
avatar
Anne Aantjes
Bron: google
6
4 months ago
Lekkere kapsalon, bijzondere bezorger maar wel prima, snel bezorgt Service Delivery Meal type Dinner Food: 4 Service: 3 Atmosphere: 3
avatar
Midned Buzz
Bron: google
2
10 months ago
Eten is pas 3 uur later bezorgd, geen telefoontje of een bericht dat het langer duurt. Zelf gebeld krijg je een pipo te spreken die in het hele gesprek walla walla loopt te roepen. Service Delivery Meal type Dinner Price per person €10–20
avatar
Mandy Bont
Bron: google
4
10 months ago
Eten is goed. Bezorging gaat slecht. Je wacht veel te lang. Dit was in het begin heel goed tegenwoordig heel slecht Meal type Dinner Price per person €10–20
Om kwart voor 5 eten besteld wat uiteindelijk na 3x bellen en toezegingen dat het er aan kwam om kwart voor 9 werd bezorgd. De bezorger kwam op de fiets (naar Jaarsveld!) Eten was dus koud. Voortaan misschien geen bestelling meer aannemen als het te druk is? Voor ons was dit in ieder geval de laatste keer.
avatar
K. V.
Bron: google
2
4 years ago
In december een bestelling al helemaal misgegaan. Patat nog rauw, donner koud en geen saus erbij geleverd. Alleen de pasta was goed. In eerste instantie zou de bestelling opnieuw onze kant op komen, maar na een uur wachten zelf weer gebeld. Bleek toch dat er niks onderweg was, waardoor ik om half 10 ‘s avonds zelf nog de keuken in kon. Toen afgesproken dat wij het gehele bedrag van de bestelling als tegoed zouden houden. Gisteren belde ik op omdat wij weer wilde bestellen, maar toen werd er moeilijk gedaan omdat de pasta wel goed was. Uiteindelijk toch de bestelling door kunnen geven, en dan zou je toch denken dat ze hebben geleerd van hun fouten. Maar nee hoor, wéér geen saus en de Turkse pizza niet zoals besteld. Gelijk gebeld, werd er nog verwijtend gezegd dat er wel saus bij zat en dat ze dat van de Turkse pizza niet hadden gehoord. Ik had het ook slechts maar 3 keer herhaald tenslotte. Uiteindelijk gaven ze hun fout toch toe en zouden ze de bezorger bellen. Toen we bijna 3 kwartier later nog niks hadden gehoord, weer zelf gebeld. Er bleek niks onderweg, want ze hadden het te druk en konden niks voor ons doen. Ik werd eigenlijk afgesnauwd. Wel beloofd om later terug te bellen met een oplossing. Maar jullie raden het al, we zijn niet gebeld. Had de bezorger nog 5 euro gegeven omdat ik het sneu vond dat hij voor een “gratis” bestelling door weer en wind moest. Maar die had ik beter zelf kunnen houden om te ergens te bestellen waar ze wel klantvriendelijk zijn en leren van hun fouten. Want fouten maken mag, maar je klanten zo behandelen is nooit een excuus voor.
Have great food here
Prima eten
become-owner-bg
Hoort dit bij jou?