Bowlingcentrum de Korf Restaurant,Bar in Leusden

Eigenaar niet geregistreerd
Recensies
#45 Van 71 in Leusden
8.3
289 Beoordeling
Sfeer
8.3/10
Voedsel
8.3/10
Interieur
8.3/10
Prijzen
8.3/10
Dienst
8.3/10
Meer details
Prijs & Keuken
$ Internationale
Restauranttype
Restaurant, Bar
Over
As for the Google rating, this bar got 4.3.
Recensies
289 recensies
Beoordeling
Sorteren
Datum
Datum vanaf - Datum tot
avatar
Abe
Bron: google
2
4 days ago
Het personeel behandeld je erg slecht
Redelijk gezellig. Banen liepen vaak vast.
avatar
W.
Bron: google
8
A week ago
Fijne plek om te komen, gezellig. Zowel zalencuntrum als bowling positief
Een geslaagd teamuitje. Bowlen en aansluitend gegeten.
avatar
Sofie de B
Bron: google
6
3 weeks ago
Nice place to bowl, however, the lanes are too close together. When we arrived, people were just sitting in the seats which we paid for.
Ontzettend slecht geregeld. Ik had gereserveerd voor 1 uur. Toen ik daar aankwam werd er eerst 10 keer naar mij gekeken en er kwam geen glimlach vanaf. Vervolgens staat mijn naam zogenaamd niet in het systeem en heb ik volgens hun niet geboekt, terwijl ik een bevestiging mail had gekregen en had betaald. Na 15 min wachten komen ze terug en proberen ze het nog een keer. Is er blijkbaar iemand geweest die andere mensen een uur langer door heeft laten gaan, waardoor ik op “reserve” stond. Vervolgens worden er 2 andere mensen bij gehaald die ook even willen kijken en komt er iemand met het idee om mij een tegoedbon te geven. Uiteindelijk heb ik mijn geld teruggevraagd en was het terugstort formulier niet te vinden. Na 10 min zoeken was het gevonden en kon ik het invullen. De jongen die mij had geholpen zei: “je word gebeld of gemaild. Ik zou zorgen dat het boven aan de stapel komt te liggen, dit gaat de hele dag al zo”. Ik ben benieuwd hoelang het duurt voordat ik mijn geld teruggestort krijg. Ontzettend onprofessioneel en ontzettend chagrijnige mensen. Mij zie je niet meer terug.
Ontzettend slecht geregeld. Ik had gereserveerd voor 1 uur. Toen ik daar aankwam werd er eerst 10 keer naar mij gekeken en er kwam geen glimlach vanaf. Vervolgens staat mijn naam zogenaamd niet in het systeem en heb ik volgens hun niet geboekt, terwijl ik een bevestiging mail had gekregen en had betaald. Na 15 min wachten komen ze terug en proberen ze het nog een keer. Is er blijkbaar iemand geweest die andere mensen een uur langer door heeft laten gaan, waardoor ik op “reserve” stond. Vervolgens worden er 2 andere mensen bij gehaald die ook even willen kijken en komt er iemand met het idee om mij een tegoedbon te geven. Uiteindelijk heb ik mijn geld teruggevraagd en was het terugstort formulier niet te vinden. Na 10 min zoeken was het gevonden en kon ik het invullen. De jongen die mij had geholpen zei: “je word gebeld of gemaild. Ik zou zorgen dat het boven aan de stapel komt te liggen, dit gaat de hele dag al zo”. Ik ben benieuwd hoelang het duurt voordat ik mijn geld teruggestort krijg. Ontzettend onprofessioneel en ontzettend chagrijnige mensen. Mij zie je niet meer terug.
avatar
Sander S
Bron: google
8
A month ago
Super geregeld in deze bowling. Nieuwe systemen en goed onderhouden baan.
Gewoon goed
avatar
Moon J-vR
Bron: google
8
A month ago
Gezellig
become-owner-bg
Hoort dit bij jou?